Benjamin Steer
15.11.2026 20:00
BENJAMIN STEER TIL BLÅ 15. NOVEMBER!
Den britiske stjerneskuddet Benjamin Steer kommer til Oslo 15. november. Med ærlige tekster, store følelser og en raskt voksende fanskare har han blitt en av de mest spennende nye stemmene innen moderne singer-songwriter-pop.
Benjamin Steer har på rekordtid gått fra å spille support for etablerte navn til å bygge sin egen dedikerte fanbase. Gjennom låter som «Be My Love», «Miracle», «Sinner» og «No One Wants To Die Alone» har han truffet en nerve hos en hel generasjon unge lyttere.
Musikken hans kombinerer store melodier med personlige historier om kjærlighet, forventningspress, usikkerhet og psykisk helse. Steer skriver om livet slik mange opplever det i dag - med sosiale medier, prestasjonspress og jakten på mening som et konstant bakteppe.
Den britiske artisten har tidligere delt scene med navn som Myles Smith, Cameron Whitcomb, Arthur Hill og Kingfishr, og har allerede rukket å selge ut konserter på noen av Londons mest anerkjente klubbscener.
Nå er han klar for å møte sitt norske publikum når han spiller på Blå i Oslo 15. november.
